Gletsjer Martial - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van kimenmies - WaarBenJij.nu Gletsjer Martial - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van kimenmies - WaarBenJij.nu

Gletsjer Martial

Door: kim en michel

06 Februari 2010 | Argentinië, Ushuaia

Hallo allemaal,

Nu al weer een klein berichtje met een paar foto´s! We hebben vandaag een lekkere rustdag ingelast en dat was wel nodig ook! Gister zijn we naar een gletsjer hier achter de stad geweest. Als eerst moest je met een stoeltjeslift naar boven en vanaf daar nog een uurtje naar boven klimmen over de rotsen met af en toe een oversteek door de sneeuw om daarna op de eigenlijke gletsjer te komen! Heel raar om nu weer even in de sneeuw te lopen. De gletsjer zelf stelde niet zoveel voor maar het uitzicht was des te mooier!!!

Wat wil het toeval nou, dat we terwijl we in de rij staan voor de stoeltjeslift we bekenden tegenkomen! Debby en Marc, waarmee ik op school heb gezeten! Een leuke en spontane ontmoeting die we ´s avonds in het hostel nog hebben voortgezet! Dit resulteerde in een gezellige avond met 2 oudere canadezen die allebei nederlandse ouders hadden, hij speelde heel leuk gitaar en 17 flessen bier van een liter! Uiteindelijk zijn we rond 3.30 maar naar bed gegaan!
Vanmorgen een beetje uitgeslapen en nu verder uitbrakken. Kortom we vermaken ons prima!
Maandagochtend vertrekken we vanuit Ushuaia en zullen morgen nog het echte natuurpark van vuurland bezoeken om de beruchte stempel met de pinguin in ons pasport te krijgen!

We houden jullie op de hoogte!

Groetjes Kim en Mies

• 07 Februari 2010 - 08:27

Monique:

Hey kim en Mies,

Dat ziet er allemaal al goed uit zeg. En nog een lange tijd te gaan dus geniet er van!

goetjes Monique

• 07 Februari 2010 - 15:25

Marc En Debby:

Hoi Kim en Mies,

Het was weer erg gezellig gister avond.
    We gaan zo de fotos naar jullie mailen. Veel plezier nog op jullie reis en wij gaan jullie volgen. Misschien komen we elkaar ergens bij Bolivia nog tegen. Lijkt me leuk.

Groetjes,

Marc en Debby

• 08 Februari 2010 - 16:38

Nienke:

Geweldige foto's. Ik ga ze op de server zetten en mensen in de zaal jaloers maken.....
    Groetjes
    Nienke

• 09 Februari 2010 - 01:44

Marc En Debby:

Hoi,

We waren nog vergeten te zeggen dat er in de tweede koelkast bovenin het vriesvak nog nasi ligt van ons in El Calefate. Niets mis mee. Goed spul.

Groetjes

• 10 Februari 2010 - 13:48

Léon:

Hoi Mies en Kim,
    Indrukwekkende reisverhalen, lijkt me een prachtig mooi land.
    Niet zo moeilijk om hiervan te genieten, mooie indrukken voor het leven zal ik maar zeggen.
    Het gaat hier zo zijn gangetje, gisteren gewerkt, en vandaag zie ik de sneeuw weer dwarrelen.
    Het blijft snijdend koud hier, mag van mij nu stoppen vooral de overlast van glad en sneeuw.
    Ik zal jullie blijven volgen Kim en Michel door de leuke verhalen te lezen.
    Leo en Machteld reizen morgen ook af naar een warm oord, zo kun je op de computer
    elkaar toch volgen en op de hoogte houden.
    Voor nu, een goed vervolg van jullie reis en tot de volgende keer!
    Grt Léon.

• 14 Februari 2010 - 11:40

Janna:

Hai Mies en Kim,

Wat hebben jullie al veel moois gezien in zo' n korte tijd! Heel veel plezier nog de komende maanden! Leuk om jullie op deze manier te volgen.

Liefs, Janna

• 14 Februari 2010 - 12:24

Jolanda:

Hoi Kim en Mies,

Leuke reisverhalen en foto's! Krijg zo zin in een vakantie. Veel plezier verder en we lezen de volgende verhalen weer.

Groetjes Jolanda

• 14 Februari 2010 - 14:47

Machteld:

Alles goed bij jullie? wij zitten in de warmte op Curacao, vandaag naar het carnaval, gisteren 20 km.gemountenbiked, geweldig door het ruige landschap. Nog heel veel plezier verder, we blijven op de hoogte van jullie belevenissen. dikke kus,vaders en moeders.

• 15 Februari 2010 - 21:52

Ton:

Hoi kanjers,

Ben wel weer nieuwsgierig naar jullie. Laat de verhalen en foto`s maar komen.

xxx Ton.