We zijn er! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van kimenmies - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van kimenmies - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: kim en michel

06 December 2005 | Mexico, Cancún

Ola Amigo's

Hier weer een berichtje van ons. We zitten nu in downtown Cancun. Even kort wat er allemaal is gebeurd: Vanuit Amsterdam zijn we naar Philadelphia gevlogen. Prima vlucht alleen waren we er best vroeg en hebben toen toch maar besloten ergens te overnachten. Na een uur ronddwalen over het vliegveld hebben we een leuk klein motelletje gevonden. Heerlijk bed, goede douch en vanacht om 4 uur weer naar het vliegveld gebracht door ruim een meter SNEEUW!!! Eerst vlogen we naar Charlotte (een prachtig vliegveld, maar niet als je te laat land en moet rennen voor je volgende vlucht...Toch gehaald)Laatste vliegtuig naar Cancun, en toen kwamen de shocken. De temperatuur, van -5 naar 35! en langs de weg alleen maar omgevallen bomen en kappotte huizen enzo door de huricanes. Alles is wel schoon maar de schades zijn nog overduidelijk te zien, overal wordt gewerkt om alles weer op orde te krijgen. We hebben een klein hotelletje gevonden (we willen de eerste dag nog een beetje privacy) en hebben net heel fout bij de Mac gegeten (vanaf vanacht 4 uur hadden we al niets gegeten behalve een koekje bij de koffie) zo gaan we maar eens even lekker douchen en richting zona hotelera. Als het weer het toelaat gaan we morgen lekker even bakken op het strand (nu net een buitje gehad) De mensen zijn hier echt super aardig maar willen wel aan je verdienen. Het enige wat ons nu nog tekort komt is de spaanse taal! Snap er echt geen bal van!

Kort om nog een hoop te doen en te zien. We zijn dus goed met alle bagage aangekomen en houden jullie op de hoogte!

adios kim en mies

• 07 December 2005 - 13:31

Krijn:

Nou goed dat jullie veilig zijn aangekomen
    nu nog een kleurtje pakken groetjes

• 07 December 2005 - 13:41

Nanny:

Tijdens het kleurtje op doen is het misschien handig het boekje "Spaans voor dummies" te lezen.
    Veel plezier
    Bisou
    Nanny

• 07 December 2005 - 14:11

Inge:

Jaaa, zon, dat missen we hier een beetje!!! ;) maarre, regen is ook leuk... pfff. Heel veel plezier daarzo, kom maar op met die verhalen!

Groetjes Inge

• 07 December 2005 - 16:34

Chris En Mandy:

hey sis en brother,
    Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen!!
    Missen jullie ons al?? hahaha...
    que tengais un buen tiempo y mucho saludos de nosotros,y un beso muy grande!!
    Zo toch maar eerst een cursus om dit te ontcijferen succes...

• 07 December 2005 - 16:49

Marloes En Ton:

Hallo luitjes,
    Wij zijn blij dat de start voorspoedig is gegaan.Rust uit, geniet en veel plezier saampjes.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 07 December 2005 - 18:20

Leo En Machteld:

Hallo lieverds,Fijn dat jullie goed aangekomenzijn rust lekker uit en tot horens.

• 08 December 2005 - 10:43

Liesbeth:

Hola quital,Ik heb jullie niet meer gesproken maar via je moeder hoorde van deze site geweldig wat een communicatie. Eingenlijk had je een spaanse snel cursus moeten doen. Heel veel plezier, zal regelmatig op jullie site kijken Adios mi Amigo's, hasta luego

• 08 December 2005 - 13:06

Dirk:

Kakkers, Klinkt goed allemaal! Geniet ervan en doe voorzichtig!

Groetjes Dirk

PS - Mies, heb die bon voor het fietsen zonder licht binnen, moet voor 3 feb betalen. Heb jij het goed geregeld met je post, zodat je ouders het evt kunnen dokken? Anders wordt het duurder!

PS2 - Ze willen nu ook al handsfree fietsen gaan invoeren! Tsssssss...

• 08 December 2005 - 14:46

Marloes:

fijn dat jullie er zijn. ik dacht dat ik ook een verassing had, maar die weten jullie al zoals ik begrepen heb. geweldig he. ik ga dus ook naar de sneeuw, maar dat is de bedoeling van ons. he ga gauw wat aan je spaans doen want er zijn ook een hoop reakties in het spaans dus doe je best. geniet en wordt niet te bruin anders herkennen wij jullie niet tot leesens op de site liefs ton en marloes
    ps ik wist dus echt van niets he gluiperds.

• 08 December 2005 - 19:35

René:

Leuk om op deze manier jullie reis mee te beleven. Jullie moeten nu inderdaad wel een "klimaatshock"hebben. Geniet van ieder moment van de reis! We zien uit naar het volgende relaas.