Guatemala - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van kimenmies - WaarBenJij.nu Guatemala - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van kimenmies - WaarBenJij.nu

Guatemala

Door: kim en michel

17 December 2005 | Guatemala, Guatemala-stad

Ola amigo´s,

(Hebben jullie het vorige bericht over Belize wel eerst gelezen????.....)

We hebben gister (16-12) het schitterende Caye Caulker verlaten. Dit ging echter niet zonder slag of stoot. De dag ervoor kwamen we er achter dat we geen contant geld meer hadden, naar de bank zou je denken maar die was al dicht en ging de volgende ochtend om 8 uur pas open! nog geen probleem, maar we wilde om half 8 de boot terug naar Belize City nemen om optijd te zijn voor de bus naar Guatemala! Allemaal stressen! Uiteindelijk hebben we een andere boot van 8:30 kunnen nemen en in Belize City hadden we op de seconde na de bus nog! Gelukkig gehaald! Een ieniemienie busje, tassen op dak, en zitten in het middenpad! 5,5 uur rijden over wegen die de naam weg niet eens mogen hebben! Bij de grens weer even het traditionele invullen van dezelfde formulieren en met een stempel rijker en 40 Belize Dollars lichter eindelijk in Guatemala! De bus zette ons af bij een leuk hotelletje aan het meer van Petén Itza. Vanuit hier nemen we vanmiddag een bus naar Tikal waar de grootste Maya-ruine op ons wacht. We blijven in het park overnachten zodat we de zon vanaf de tempel onder en weer op kunnen zien gaan! Super romatisch! Nu maar hopen op helder weer maar zoals het er nu uit ziet gaat dat wel lukken, strak blauwe lucht en weer heerlijk warm! We beginnen er al een beetje aan te wennen! Verder hebben we nog geen exacte plannen maar willen we over 6 dagen in Quetzaltenango (Xela) zijn om voor de kerst nog een leuk plekje te vinden. Verder nu even geen nieuws meer, we ´racen´ gelukkig niet meer zo en voelen ons weer prima! Hopelijk jullie ook!

Adios Kim en Mies

• 18 December 2005 - 09:11

Machteld:

Twee berichten tegelijk,leuk hoor. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Geniet maar lekker, hier is het shit weer. adios xxxx

• 18 December 2005 - 10:08

John En Bep:

Wat leuk dat we jullie kunnen volgen. In korte tijd al veel gezien. We willen jullie gezellige kerstdagen wensen en een knallend 2006.

• 18 December 2005 - 11:42

KIKI:

Goed dat jullie het relaxen leren! En zo zie je alles komt op z'n pootjes terecht! xxx vanuit een stormy Holland!

• 18 December 2005 - 23:17

Matthijs:

Hee Kim, Nou je hebt het dus wel naar je zit. Goed idee deze site! Veel plz nog, fijne dagen met zijn 2-en en een goed uiteinde als ik je niet meer spreek/lees voor die tijd.
    matthijs

• 19 December 2005 - 16:45

Carla Klouvas:

hallo kim en mies. leuk dat jullie het zo naar je zin hebben. geniet er van!! fijne kerstdagen alvast en oma komt ook hier naar toe, gezellig he.

groetjes van ons allemaal
    carla

• 19 December 2005 - 19:53

Oma:

al je mailtjes gelezen doe voorzichtig met eten. volg jullie verder bij carla daar ben ik tot 14 januari prettige feestdagen dikke kus oma

• 19 December 2005 - 19:54

Marloes:

eindelijk weer thuis zodat ik jullie kan mailen. storm op zee gehad dus totaal geen strak blauwe lucht. geniet ervan en doe voorzichtig. ik blijf jullie volgen. liefs mama

• 19 December 2005 - 20:00

Schippertjes:

Klinkt allemaal erg spannend!
    Fijne tijd en we volgen jullie. Liefs.

• 20 December 2005 - 14:15

Nanny:

Gezellig hoor jullie berichten te lezen.
    Daar zo lekker warm en hier best fris.
    Jullie hebben al heel wat bijzondere dingen meegemaakt, leuk hoor!
    Blijf jullie volgen op de site.
    Au revoir

• 23 December 2005 - 20:09

Tante Fien:

Hoi Kim en Mich, net voor het eerst jullie site gelezen. Ben best jaloers. Niet te lang in de zon zitten hoor! Nog even en het is Kerst hier. Hoe vieren zij het daar bij jullie? Michel alvast een hele leuke verjaardag, de taart komt eraan per UPS :-) kus van je tantutje.

• 27 Januari 2006 - 14:55

Qim 27:

Hajo Kimmie S..
    Volgens mij heb je tijd van je leven!!! Gaan we nog bellen hoop van wel. Nog steeds geen internet dus niet zoveel reacties van mij maar probeer wel op de hoogte te blijven van je avonturen. ps ik ga nu een meeltje sturen XXX